wtorek, 15 marca 2016

Kosmetyki do makijażu dla alergiczek Bell Hypoallergic


Ostatnio zainteresowała mnie linia kosmetyków Bell HYPO-Allergic dla skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień. Postanowiłam przyjrzeć się jaki skład ma ta seria, przyznam, że dość mocno zainteresowała mnie tematyka kosmetyków hipoalergicznych, ze względu na to, że niektóre kosmetyki mnie uczulają  i podrażniają oczy. 






Jak podaje producent, kosmetyki mogą być s powodzeniem  stosowane przez osoby noszące szkła kontaktowe lub okulary, w sam raz coś dla mnie.
Co takiego zawierają kosmetyki tej serii?
  • Estry oleju jojoby, które mają właściwości nawilżające, podobne do ludzkie sebum,
  • Witaminę Ci E, które nadają skórze sił do regeneracji, wzmacniają mechanizmy obronne.
  • Ponadto kosmetyki sa bezzapachowe, nie zawierają alkoholu, parabenów, syntetycznych barwników.

Specjalnie przygotowane formulacje i odpowiednio dobrane miękkie aplikatory gwarantują wykonanie precyzyjnego makijażu, nie powodując przy tym podrażnień. W ramach kolekcji ukazała się hypoalergiczna maskara i odżywka do rzęs oraz konturówka do oczu w płynie i konturówka
w sztyfcie.

Niestety nie miałam okazji wypróbować tej serii. Macie jakieś doświadczenie, co sądzicie?

3 komentarze:

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli szukacie sprawdzonego sklepu z kosmetykami to zdecydowanie mogę Wam polecić https://eveline.pl/twarz/kosmetyki-meskie/pielegnacja-ust . Na stronie znajdziecie sklep z produktami marki Eveline i często mozna natrafić na rózne promocje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...