wtorek, 1 marca 2016

Bodetko Lash odżywka do rzęs recenzja

Serdecznie zapraszam na recenzję odżywki do rzęs firmy Bodetko Lash. W recenzji dowiecie się jak odżywka wpłynęła na długość moich rzęs.







W czerwcu zgłosiła się do mnie firma Bodetko Lash, abym szczerze zrecenzowała ich odżywkę do rzęs, bez zastanowienia zgodziłam się i wzięłam udział w 3 miesięcznym testowaniu odżywki do rzęs Bodetko Lash, okres ten wydłużyłam do 4 miesięcy.


Opakowanie:
Odżywka firmy Bodetko ma bardzo ładne i eleganckie opakowanie w kolorze czerni i złota.

Skład odżywki
Aqua, Bimatoprost, Euphrasia Officinailis Extract, Sodium Chloride, Alkohol Denat., Benzalkonium Chloride
 
Cena odżywki: 149zł/3ml; 89zł/1,5ml.


Odżywkę Bodetko każdego dnia tuż przed spaniem nakładałam za pomocą pędzelka, na całą długość rzęs. Opakowanie okazało się bardzo wydajne po 4 miesiącach zostalo mi jeszcze odżywki. Aplikator jest bardzo wygodny, nie sprawia problemu z nadmiernym nakładaniem odżywki na rzęsy.





Moja opinia:

Moje rzęsy odrobinę stały się dłuższe, ale przede wszystkim gęstsze. Jak widzicie na załączonym zdjęciu mam dość długie rzęsy. Pierwsze efekty stosowania odżywki zauważyłam po 1,5 miesiąca kuracji. Dopiero w 4 miesiącu stosowania odżywki zauważyłam nieco dłuższe rzęsy. Wadą tej odżywki jest na pewno cena. Jednak wychodzę z założenia, że jeżeli coś ma działać to musi kosztować.

Odżywka Bodetko można kupić na stronie producenta 

Znacie firmę Bodetko LASH? Co sądzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...